Pobyt v Krkonoších

7:05:00
V poslední době si uvědomuji, jak krásnou přírodu kolem sebe máte. Navíc můžete přírodu propojit se sportem, protože takový výšlap na Sněžku, Vám dá přece jenom zabrat a to duševně i fyzicky. A já si to vyzkoušela ve dvouch krásných dnech s mým přítelem.
Do Krkonoš jsme přijeli ve čtvrtek 28.července. Nahlásili jsme se na hotelu a hned se vydali na první objevovací trasu. Všechny trasy plánovala mého přítele sestra, která by se Vám určitě líbila.
První den jsme se tedy vydali na pramen Labe. Cesta byla dost strmá a dost prudká. Chvíli nám pršelo, ale i tak jsme to zvládli. Cestou jsme se zastavili v Vrbatově Boudě, která je 1400m vysoko.
Od ní už byla cesta o dost příjemnější a méně náročná.
Cestou dolu jsme dali zabrat našim nohám také dost, občas jsme i běželi.
Druhý den jsme se vydali na vyšší cíl než předchozí den. Vydali jsme se nejdříve autem do Pece pod Sněžkou, kde jsme došli k lanovce a ta nás vyvezla na Růžovou horu. Z růžové hory je Sněžka jen 3 km cca. Cesta je však prudká po vysokých schodech a terénu z kamenů. Přiznávám, že jsem šla jako poslední, byla jsem pomalá a věřím, že i nepříjemná, ale přítel to se mnou zvládnul a dostal mě až na vrchol. Výhled ze Sněžky stál za to.
Od Sněžky jsme se Vydali na Luční Boudu, která už tedy byla dál, ale cesta už byla v příjemnějším a lehčím terénu.
Luční bouda je proslulá svým pivem, borůvkovými koláči a lučním pečivem. Jelikož nejsem příznivec piva a zrovna jsem neměla chuť na obří rohlík, tak jsem ochutnala borůvkový koláč, který byl opravdu fantastický. Denně se tohoto koláče prodá 300 kusů a vůbec se nedivím.
Po Luční boudě jsme se jinou trasou vydali zpět k autu. A ještě před odjezdem jsme se projeli na bobové dráze.
Večer jsme relaxovali při filmu Plán hry a už se těšili na další den, kdy jsme měli navštívit Zoo Dvůr Králové, kde je i Safari, ale o tom až zítra.
Vaše Jeina

Používá technologii služby Blogger.